2009年8月3日星期一

2009-7月 - 印度旅遊(DAY 1) _出發

2009-7月 - 印度旅遊(DAY 1)

文章日期:08/03/2009 12:01 am
2009-2-27 DAY 1

每次去旅行唔系放工後或收早出發就系晨咁早起身趕去機場出發,好似今日一樣系屋企等到下午3點多才慢慢走去搭巴士真小見.
而我知道今晚7點幾飛機才起飛,去到印度孟買落機已經11點多,到酒店更加可能已經是點多兩點了,給我們休息時間只有短短2-3小時,即第二日晨咁早又集合出發(上網看過別人BLOG而知道大概資料)所以我知道我應該訓晏啲先起身,但今日竟比平時起得更加早,9點未夠便自動起身,激死.結果,成日都好似唔系好夠精神,好攰.今日先系開始,明天都唔知點算.唉!!!



可能太耐冇跟團了,與領隊會合、講解等等聽他安排.講真,真系有啲唔習慣,雖然系咁,但我也會做一個合作的團友.

今個旅程坐的JET AIRLINE.講真我覺得比國泰更好,不論是坐位寬闊程度,而且Mon更加是Touch Screen,更加令我意外的就系只要一上飛機,已經可以開始揀節目觀看,真好.(國泰要起飛一段時間後才可以開始睇).




經過6個多小時後,我們終於到達印度.步出機場就有不同的氣味接踵而來,而部份更加是嗅味,真的好嗅!(都唔日明點解機場出日會咁臭)而更加沒有想到之下,在機場出面已接觸到我最害怕的生物-曱甴.
酒店離機場只有十多分鐘車程,所以約12點已經可以到達酒店.領導告知明天的morning call 時間是8點,出發時間為9:30時由心裡說出一句:真好啊!(原來別人的blog資料未必所有團也是一樣的)今晚可以好好休息一晚.
另外,參加茶會時又說插蘇是凹入去的圓形插頭,因為這樣我特登買了一個合適的插頭,但上房後發現原來我受騙了.….
(文章的一開始時,我試用口語寫文章,但原來也不是太容易寫呀!)
I was so envy of your travel schedule. I have just joined an India tour by EGL. The travel schedule was horrific. Morning call at 4:30 was virtually a mandate during our stay in India but this didn't mean you got more time to spend at any given tourist destination. Nor you got more destinations than India tours organised by other travel agencies. For example, we only got 3 minutes for taking photos at Palace of the Winds. It was really pathetic. Also, they would ask you to wake up 4:30a.m. in the morning, sending you to a tourist spot & then taking you back to the hotel. You then had to wait for some 3 hours for lunch....Just very, very, very bad planning by EGL.
Freda at 10/14/2009 07:48 pm comment
是jet airway呀!! ,不是jey airline!! 你有冇上first class 睇過!! 好似一間間房咁的
~貓貓~ at 10/14/2009 08:46 pm reply
多謝你話比我知我打錯字呀 有睇過呀,因為上機時看見呢!! (即改番個名先)

沒有留言:

發佈留言